قرار بود با کمک تکفیری ها ایران ۵ قسمت شود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 257
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 364
:: بازدید ماه : 859
:: بازدید سال : 2477
:: بازدید کلی : 61756
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 18 بهمن 1393

سردار همدانی:

قرار بود با کمک تکفیری ها ایران ۵ قسمت شود

سردار حسین همدانی، جانشین فرمانده سپاه قدس، با اشاره به طرح امریکا به عنوان کدخدای دهکده جهانی، برای خاورمیانه، تصریح کرد؛ قرار بود سوریه به سه کشور، عراق به سه کشور و ایران نیز به پنج کشور کوچک تقسیم شود، تا راه تسلط بر آنها ساده تر باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار حسین همدانی، با اشاره به این که حتی کشورهای عضو ائتلاف تبلغاتی امریکا نیز، اعتباری برای این ائتلاف و فرماندهی آن قائل نیستند، افزود: مقامات رسمی ۱۰ کشور، با احتمال حمله تکفیری ها، به جمهوری اسلامی نامه نوشته و درخواست کمک فکری در بعد دفاعی کرده اند.

سردار حسین همدانی جمعه شب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان از خنثی‌سازی برنامه‌های آمریکا در
بعد جهانی و منطقه‌ای توسط ایران خبر داد و گفت: ایجاد دهکده جهانی و حکومت بر دیگر کشورها با عنوان کدخدا یکی از اهداف آمریکا بود که با بر هم زدن معادلات جهانی توسط جمهوری اسلامی، نقش بر آب شد.

وی افزود: قرار بود عراق به سه کشور، ایران به پنج کشور و سوریه نیز به سه کشور تجزیه شود تا با تکه تکه کردن آنها راحت‌تر قابل بلعیدن باشند، اما با دفاع ایران از سوریه و عراق، این هدف دشمن خنثی شد.

سردار همدانی از مردم خواست از به کار بردن عنوان «داعش» به معنای «دولت اسلامی عراق و شامات» برای این شاخه از تکفیری‌ها اجتناب کرده و همان عنوان «تکفیری» را استفاده کنند.

وی تصریح کرد: آنها غلط می‌کنند دولت اسلامی تشکیل دهند. تکفیری ها خبیث‌ترین انسان‌ها و فرزند شیطان هستند و برای از بین بردن مقاومت اسلامی در منطقه ایجاد شدند.

سردار همدانی با اشاره به حمله نیروهای اسرائیل به قنیطره و شهادت سردار الله‌دادی و جهاد مغنیه گفت: اگر سیاست بر این بود متقابلاً جواب این ترور را بدهیم، زنجیره‌ای می‌توانستیم هر یک ساعت یک عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام دهیم و آنها خود واقف به این موضوع بودند.

فرمانده سابق لشگر محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: آنها تصور می‌کردند در زمان انجام مذاکرات و وجود فشار اقتصادی علیه کشور، ما از اهداف خود در دفاع از جریان مقاومت کوتاه می‌آییم که البته سخت در اشتباهند.
آنها بلافاصله بعد از ترور، اسرائیل مدعی شد نمی‌دانستیم نیروهای ایرانی در منطقه هستند و با واسطه کردن سه کشور، پیام دادند «شما عکس‌العمل نشان ندهید ما دیگر این کار را نمی‌کنیم».

وی تاکید کرد: ما اهل معامله نیستیم و اسرائیل باید قصاص شود؛ آن هم به اندازه. البته اگر شروع‌کننده جنگ شما باشید قطعاً تمام‌کننده آن نخواهید بود.

سردار همدانی با اشاره به اینکه غرب به دنبال کوتاه کردن دست ایران در منطقه و همچنین تضعیف حزب‌الله است، ابراز داشت: البته خود اسرائیل اعتراف کرده، ایران حزب‌الله دوم را در عراق ایجاد کرده و اکنون بیش از ۷۰ درصد جوانان اهل سنت با ایران و انقلاب آن هستند.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به فتنه سال ۸۸ و ابعاد عظیم آن، گفت: به اعتقاد بسیاری، سناریوی غرب در موضوع قتل ندا آقاسلطان و تلاش برای انداختن آن به گردن نظام، به تنهایی برای سقوط ایران کافی بود که البته رهبر معظم انقلاب تمام ابعاد این فتنه بزرگ را با همراهی مردم خنثی کردند.

سردار همدانی با بیان اینکه سران فتنه قابل بخشش نیستند، گفت: به فرض بخشش آنها از سوی خانواده معظم جانبازان و شهدا، سران فتنه به خاطر خدشه‌ای که به انقلاب وارد کردند، قابل بخشش نخواهند بود. مردم باید محاکمه آنها از دستگاه قضایی را مطالبه کنند تا دیگر کسی جرأت برافروختن آتش فتنه در نظام را نکند.




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.